Stretford End

Iratkozz fel
Amíg Fergie le nem tiltja...
Friss kommentek
Friss bejegyzések
Kategóriák
Archívum
Orvosi szoba

Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kits & tennis elbow.

Linkek


Hét plusz egy dolog, amit utálunk a Liverpool-meccsekben
Írta: Everred | 2012. jan. 28. 9:00 | Kategória:  beharangozó

Folytatódik a pokoli menet: Liverpool-Manchester United az FA Kupa negyedik körében. Nem biztos, hogy megéri továbbjutni, mert aztán mehetünk a Stamford Bridge-re, aztán az Emiratesbe, aztán a White Hart Lane-re, ahogy ez a sorsolás eddig alakul, de hát ez van. Örülni mindazonáltal nem kell, és mi nem is örülünk, meg is mondjuk, hogy miért.

Vasárnap az Arsenallal játszottunk: az Arsenallal szeretünk játszani. Nem csak a 8-2-k és 4-0-k okán, szimplán azért, mert mindig jó a foci, vagy legalábbis majdnem mindig. Az Anfielden viszont szinte soha - és ez csak egy ok a sok közül. A sokból most felsorolunk hetet, plusz egy aktuálisat. Lapozzatok.

1. Mindig van egy rakás sérültünk. A fene se érti, hogy van ez, de most nincs Fletcher, Anderson, Nani, Young, Cleverley, Vidic, Ferdinand, és kétséges Jones, Carrick, valamint Rooney játéka is. Tavaly tavasszal a Brown-Smalling védőkettőssel álltunk ki, Fletcher beteg volt, Anderson sérült, úgyhogy csak Scholes maradt középre Carrick mellé. 2009 őszén csak Fletcher volt sérült a kulcsemberek közül. Az a Fletcher, aki akkor még nem a belei miatt szenvedett, hanem kiváló formában volt.

Oké, nyilván a Liverpoolnak is vannak sérültjei, voltak is, lesznek is, de ez minket hadd ne érdekeljen. Minket az érdekel, hogy abban a nyavalyás stadionban képtelenség akár megközelítőleg is a legerősebb csapattal kiállni. Ami idegtépő.


2.
A YNWA nem nemzeti himnusz! Rémes, mostanság már a magyar kommentátorok is rászoktak, hogy tiszteletteljesen elhallgatnak közben. Ami, önmagában, persze nem baj, senkinek nem hiányzik Kuyt kedvenc teknőse életrajzának további taglalása, de hát a Real Madrid vagy a Barcelona himnusza alatt sem hallgatnak a tisztelt urak, és a West Ham-szurkolók is hiába éneklik teli torokból az I'm forever blowing bubblest, a szakemberek csak ugatnak tovább.

3. Az örökös hörgés. Nincs még egy stadion a világon - talán a Britannia -, ahol az atmoszféra nyolcvan százalékát a bíróval szembeni acsarkodás teszi ki. Meg lehet figyelni: az örökös és monoton "Liverpool, Liverpool, Liverpool" mellett akkor van zaj, ha valamiféle játékvezetői ítélet nem tetszik a jónépnek. Akkor negyvenezer ember hörög egyszerre, iszonyú hangerővel, még ha amúgy nyilvánvaló is, hogy helyes döntés született.

Nem állítjuk, hogy az Old Trafford jobb lenne szurkolás szempontjából (gyakran a United, United az egyetlen, amibe a stadion nagyobbik része hajlandó bekapcsolódni), de hát sajna manapság az OT nem is arról híres, hogy fantasztikus hangulatot teremt, míg az Anfield elvileg igen.


4.
A meccsek többnyire nézhetetlenek. Ezt már az őszi bajnoki előtt is tárgyaltuk, és láss csodát, falkaparós rettenetet kaptunk akkor is. Mint két alaposan felpörgetett amatőrcsapat: rossz passzok, technikai hibák, céltalan hosszú indítások, favágás minden mennyiségben. Igazán jó, színvonalas Liverpool-United... így jobban belegondolva, 1999-ben volt ilyen utoljára, akkor, az augusztusi bajnokin (Taibi és Silvestre debütálása) 3-2-re győztünk, volt minden, jó foci mindkét részről, gólok, izgalom, minden. De többnyire inkább Valdanót lehet idézni.

5. Ez a derbi hajlamos, sajna, mindkét szurkolótáborból kihozni a legrosszabbat. München és Hillsborough is elő szokott jönni, pedig nem kéne. Civilizáltan, fiatalemberek. A "Steve Gerrard, Gerrard, he kisses the badge on his chest" nóta bőven belefér, a "96 is not enough" viszont nem vicces.

6. A Carrick-Scholes páros. Igen, tudom, mindig ezt szajkózom, de hát ez van: még eddig jó játékot nem hozott ez a duó, de Fergie ragaszkodik hozzájuk az Anfielden - bár persze az egyes pont némiképp befolyásoló tényező. Ősszel, végre, nem tehette, nem is kaptunk ki; most viszont itt az alkalom.

7. Ez nyilván rosszabb a konkrét, angol United-drukkereknek, de idehaza is eléggé elterjedt kór már a Liverpoolnak történő szurkolás ahhoz, hogy ügy legyen: arról van szó, hogy bizony ha kikapunk, a legtöbbünknek vannak kollégái/rokonai/barátai, akik hetekig képesek ezen kárörvendeni. Lásd még Kuyt-mesterhármas.


+1:
Ezt csak most utáljuk, mert nem nevezhető tradíciónak: a felvezetés jó része Evráról és Suárezről szólt, noha egyikük ott sem lesz a pályán. A másik kapcsán mindenféle érveket lehetett hallani amellett, hogy jobb lenne megkímélni attól az izzó gyűlölettől és szinte biztosra vehető rasszista megnyilvánulásoktól, ami az Anfielden várni fogja - mindezek eltörpülnek amellett, hogy Evra most végre jó formában van (kop kop kop), és nagyjából ő az egyetlen bevethető balhátvéd.

Igen, a legártatlanabb becsúszásnál is jönni fog a már említett hörgés; igen, fütyülni fognak; igen, szidni fogják az anyukáját és kéttucatnyi testvérét is. De a csékánk kemény gyerek, nincsen cukorból, ki fogja bírni. És így legalább kisebb lesz a fókusz Rooney-n, ha ugyan játszik.

Címkék: evra, FAcup, Liverpool, Suárez, United
Kommentek: 227 komment

Eddig 227 komment érkezett

  • psychocska  2012. 01. 28. 10:01 [No. 1]

    Harmadjára is átdolgozott kezdőcsapat tippemmel itt jelentkezem :D

    Lindegaard, Rafael, Smalling, Rio, Evra, Valencia, Carrick, Giggs, Park, Rooney, Welbeck

    pad:De Gea, Scholes, Morrison, Chicharito, Evans, Berbatov, Fryers

    Válasz erre
  • csinovnyik  2012. 01. 28. 10:10 [No. 2]

    Bocs. Hánykor kezdődik?

    Válasz erre
  • Kimi93GOMU  2012. 01. 28. 10:13 [No. 3]

    Jó poszt :D
    Lindegaard Rafael Smalling Evans Evra Valencia Carrick Giggs Park Rooney Hernandez
    De Gea Fryers Fabio Scholes Cleverley Berbatov Welbeck
    Valencia ha hozza a formáját akkor nyerünk ma, és csak azért is kellene a mexikói borsó ma a kezdőbe mert az idegenbeli meccsen rendre bepofoz egy gólt az ellenfél kapujába :) Come on boys!

    Válasz erre
  • Kimi93GOMU  2012. 01. 28. 10:13 [No. 4]

    csinovnyik: 13.45

    Válasz erre
  • ManUtdpower88 - http://#eeaa6a1baf804ef990b562d9fdbd7361/  2012. 01. 28. 10:14 [No. 5]

    Az én tippem: Lindegaard - Evra - Rio - Vidic - Gary Neville - Nani - Giggs - Keane - Beckham - Rooney - Solksjaer/Nistelrooy :)

    pad: De Gea/Taibi, Carrick, Stam, Valencia, Cleverley, Anderson, Cantona, Charlton

    :) Aktívak, sérültek, visszavonultak, szakkomentátorok, leendő francia elnökök :) Éljen a MU :)

    ui: számomra az lesz az ideális felállás, amelyik ma megveri a Liverpoolt. A sok kétes sérülés miatt inkább most nem jósolgatnék :) Bend it like Beckham :)

    Válasz erre
  • Beyonder  2012. 01. 28. 10:24 [No. 6]

    Linde - Fabio, Smalling, Evans, Evra - Valencia, Carrick, Giggs, Park - Berbatov, Welbeck

    Válasz erre
  • RafaRoo  2012. 01. 28. 10:39 [No. 7]

    A tippeket ide vagy a másikhoz?

    Válasz erre
  • Beyonder  2012. 01. 28. 10:46 [No. 8]

    Közös meccsnézés is lesz. Helyszín: Práter söröző (Práter utca 3., a Corvin negyednél)

    Válasz erre
  • csakaMU  2012. 01. 28. 10:54 [No. 9]

    kezdőt somebody posztjához kell, nem?ő is ott tippelt, úgy tudom ott kell, ahol a szerkesztőség is teszi.

    Válasz erre
  • csakaMU  2012. 01. 28. 10:55 [No. 10]

    ja és igen, utáljuk a liverpool elleni meccseket, mert én legalábbis mindig égő vággyal várom, és hatalmasat csalódok bennük. de hát ez van, valahogy tovább kéne csusszanni.

    Válasz erre
  • domautd  2012. 01. 28. 11:20 [No. 11]

    Lindegaard- Rafael, Smalling, Evans, Evra- Valencia, Carrick, Giggs, Scholes, Park- Welbeck.

    Válasz erre
  • HarmanSmith  2012. 01. 28. 11:30 [No. 12]

    Lindegaard - Rafael, Smalling, Evans, Evra - Valencia, Carrick, Scholes, Park - Berbatov, Welbeck

    Válasz erre
  • godlikezaza  2012. 01. 28. 11:41 [No. 13]

    Egek, a 6. pont össze ne jöjjön, bele se gondoltam amíg nem olvastam. Most kezdtem el félni...

    Válasz erre
  • atix22  2012. 01. 28. 11:54 [No. 14]

    De Gea- Rafael, Smalling, Evans, Evra - Valencia, Carrick, Scholes, Welbeck - Rooney, Hernandez

    Válasz erre
  • sinter  2012. 01. 28. 12:09 [No. 15]

    inkább Welbeck kezdjen , mint chicha..

    Válasz erre
  • Aleksz10  2012. 01. 28. 12:10 [No. 16]

    Kezdő:
    Lindegaard
    Rafael Evans Smalling Evra
    Vale Carrick Park Giggs
    Berba Welbeck

    Válasz erre
  • sutemenyvadasz  2012. 01. 28. 12:47 [No. 17]

    Lindegaard - Rafael, Smalling, Evans, Evra - Valencia, Carrick, Giggs, Park - Berbatov, Welbeck

    Válasz erre
  • polyszi  2012. 01. 28. 13:01 [No. 18]

    LIVERPOOL: Reina; Kelly, Skrtel, Carragher, Agger, Jose Enrique; Maxi, Henderson, Gerrard, Downing; Carroll... Subs: Doni, Johnson, Coates, Kuyt, Adam, Shelvey, Bellamy. /// MAN UTD: De Gea, Rafael, Smalling, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Scholes, Giggs, Park, Welbeck... Subs: Lindegaard, Ferdinand, Berbatov, Chicharito, Fabio, M.Keane, Pogba.

    Válasz erre
  • csakaMU  2012. 01. 28. 13:40 [No. 19]

    verjük már ez ezt a faszszopó bandát könyörgöm.bár ilyen kezdővel, ki fogja itt támogatni Danny barátunkat jobbnál jobb labdákkal?????

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 13:43 [No. 20]

    @csakaMU: Valencia és Berbatov

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 13:44 [No. 21]

    @bfgbobo: Berbatov a pályán sincs.

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 13:44 [No. 22]

    él a 2. pont: "és akkor hallgassuk a never walk alone-t" lol :)))

    Válasz erre
  • ebenguba  2012. 01. 28. 13:47 [No. 23]

    Na, tetszett a HIMNUSZ srácok??
    :-)
    Y.N.W.A

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 13:51 [No. 24]

    de Gea lehordja Evanst, ezt már szeretem!

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 13:51 [No. 25]

    végre De Gea ordibál a védőinkel

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 13:51 [No. 26]

    De Gea nem vak!

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 13:52 [No. 27]

    @stanleykubrick: epic fail

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 13:55 [No. 28]

    Jaj Giggs szép volt!

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 13:58 [No. 29]

    Giggs sokat hibázik

    Válasz erre
  • MartinP  2012. 01. 28. 13:58 [No. 30]

    Stream valaki please? :)

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 13:59 [No. 31]

    @bfgbobo: és még annál is többet....

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:00 [No. 32]
    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 14:04 [No. 33]

    Ezt a Valenciát akarták többen elküldeni itt, nem is olyan régen. Eszméletlen játékos. Óriási szükségünk van rá.

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 14:05 [No. 34]

    érik egy Valencia mez

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:05 [No. 35]

    Ó Valencia nagyon szép volt

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 14:05 [No. 36]

    ha valencia ezt sokáig folytatja két éven belül bejelentkezik érte a madrid 50M-val...

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 14:07 [No. 37]

    persze hogy szogletbol

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 14:07 [No. 38]

    degea...

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 14:08 [No. 39]

    Már a szögletnél látszott...
    de Gea, Evans, Smalling világát nem tudta...
    Szerencsétlen Evra meg Valencia kínlódott Carroll, Agger és társai ölelésében.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:08 [No. 40]

    De Gea..... fasza

    Válasz erre
  • HarmanSmith  2012. 01. 28. 14:08 [No. 41]

    Még hány ilyen gólt kell kapnunk?
    Ha nem tud kijönni, akkor ne jöjjön - akkor legalább kivédte volna.

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 14:09 [No. 42]

    Na most lesz igazán jó a meccs. Believe!

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:09 [No. 43]

    Hol voltunk sehol nem voltunk a labda közelében Degea meg odafigyelte hogy helyet csináljon magának csak éppen a labdára nem

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 14:10 [No. 44]

    (az angol kommentátorok a gól óta folyamatosan de geát szidják)

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:11 [No. 45]

    BAzdmeg Evans ha ez is gól lesz...

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 14:11 [No. 46]

    Szerintem egyértelmű volt, hogy de Gea fog védeni.
    A Stoke ellen tuti, hogy Lindegaardot állítja be Fergie. Muszáj lesz a Crouch-Delap brigáddal szemben.

    Válasz erre
  • DBrown  2012. 01. 28. 14:11 [No. 47]

    Úristen... minek kell ezt a hülye fakezű spanyolt védetni egyáltalán? MINEK??? Ez már nem a kapus hibája, hanem azé a baromé, aki játszatja... Az eszem megáll, komolyan mondom.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:13 [No. 48]

    Bolton ellen játszhatott volna inkább szvsz

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:15 [No. 49]

    Giggs bazd már meg!

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:17 [No. 50]

    Nagyon aggresszívek a Poolosok!

    Válasz erre
  • Joly  2012. 01. 28. 14:24 [No. 51]

    Park de szar. Berbát!

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 14:25 [No. 52]

    Ennyit arról, hogy Park szar...Ugyebár...

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:26 [No. 53]

    PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

    Válasz erre
  • Arshavin010  2012. 01. 28. 14:27 [No. 54]

    Ezt jobbkor nem is írhatta volna :DD

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 14:27 [No. 55]

    Nem tudom, hogy vagytok vele, de ezt a Rafael-Valencia jobbszárnyat ma ÉLMÉNY nézni!!! :) 1-1!

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 14:28 [No. 56]

    @stanleykubrick: ma eddig nem élete meccsét játszotta, én se bántam volna ha lejon a félidőben, de mostmár maradjon :D
    Giggsel viszont nagyon elégedetlen vok, folyamatosan Kellyt akarja megetetni, de mindig az a vége ha kis taknyost teszi nagyá

    Válasz erre
  • Joly  2012. 01. 28. 14:29 [No. 57]

    @stanleykubrick: Park eddig kurvára haszontalan mezőnyben, minden labda elpattan tőle, és többet van vízszintesben mint bármilyen más testhelyzetben. Szép gólt lőtt, köszönjük szépen neki, de összességében szarul játszik.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:29 [No. 58]

    dE SZERETEM EZT A rAFAEL ELVESZTI---> VISSZASZERZI Caps lock....

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 14:30 [No. 59]

    @Rio: Smallingot is orom nézni kozépen

    Válasz erre
  • zsee  2012. 01. 28. 14:32 [No. 60]

    jól jönne most egy győztes Evra gól !: D

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 14:33 [No. 61]

    nem lesz itt baj...ezek a szimpatikus liverpooliak is a baselt éltetik, ami mint tudjuk azt jelenti, h nem ússzák meg 5 gól alatt :))

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 14:34 [No. 62]

    @Joly: Szerintem meg tök korrektül tolja mindenki. Hibák akadnak, de mindenki keményen odateszi magát. A gól mondjuk hihetetlen. Három nem alacsony ember sem volt a helyzet magaslatán. (de Gea, Smalling, Evans)
    És főleg akkor bosszantó ez, mikor a mi szögleteink eredményességét nagyon jól ismerjük.

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 14:34 [No. 63]

    @zsee: igen-igen, én is nagyon várom :D

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 14:35 [No. 64]

    Eddig uraljuk a meccset, ami nem rossz az Anfield-en. Welbeck nagyon egyedül van elől, nem sok segítséget kap, csak jobbról, Valenciától. Giggs nagyon kevés Kelly mellett, a bal oldal lyukas. Scholes és Carrick menti meg eddig a meccset középen.

    Válasz erre
  • S1M0N  2012. 01. 28. 14:35 [No. 65]

    @zsee: Azt hiszem, akkor az Anfield népe csöndben maradna...

    Válasz erre
  • ferguson1  2012. 01. 28. 14:39 [No. 66]

    Érdekes meccs, kicsit hasonlít az arsenal ellenihez eddig. Egy rangadón ritkán uralja ennyire a mezőnyjátékot a vendégcsapat, mint mi az első félidőben. Ugyanez volt az ágyúsok ellen is az első játékrészben. A liverpool szinte csak szögletekből veszélyes meg van pár megindulásuk, amit általában elfojtunk. Remekül védekezünk (bár az a fránya agger gól nem hiányzott) és jól járatjuk a labdát, de kapura mi sem vagyunk eddig túlzottan veszélyesek. Welbeck-et jobban be kéne vonni a játékba valahogy...

    Válasz erre
  • tocokpocok  2012. 01. 28. 14:40 [No. 67]

    jó lesz ez gyerekek, így tovább! a Pool semmit nem mutat, a góljukat sem értem, hogy sikerült összehozni... csak higgadtan tovább. Bellamy-tól tartok egyedül, ha behozzák. meg kell fogni! Go United!

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:41 [No. 68]

    Giggs-Pogba csere késöbb?!!

    Válasz erre
  • Gejzirmark  2012. 01. 28. 14:41 [No. 69]

    De Gea amíg nem tud 80 kilóval szériában fekvenyomni, addig ne védjen Angliában, izom kell ide basszus...vagy bátorság?

    Válasz erre
  • Joly  2012. 01. 28. 14:42 [No. 70]

    A Rafael - Valencia duó ezt a meccset simán megnyerheti, főleg, hogy Carrick szuper intelligens módon tehermentesíti őket, érdemes megnézni, hogy gyakorlatilag a legfőbb feladata ma a jobbszél biztosítása, amit zseniálisan csinál.

    Carrollba meg a faszt, hogy ekkora böszme, pont azt néztem az elején, hogy mintha De Gea picit izmosodott volna az elmúlt hónapban. Kár érte, hogy nem tudjuk még rendesen elosztani az embereket, ha Smalling ebben is előrelép a legjobb angol középhátvéd lehet, eddig ma zseniális.

    Ez egyelőre elég bíztató, a rooneyban játszó Park helyett megnézném Berbatovot, vagy akár Hernandezt ha kell a gól. Meg kell legyen, egyelőre meglepően okos ma Fergie!

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:46 [No. 71]

    @Joly: Mi az hogy meglepően okos? gondolom csak rosszul fogalmaztál

    Válasz erre
  • zsee  2012. 01. 28. 14:47 [No. 72]

    @Joly: én bízom benne, hogy nem basszuk el a játékunkat azzal, hogy behozzuk Hernandezt, szerintem egy Scholes-Pogba csere a 70. perc környékén sem lenne nagy gáz

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 14:48 [No. 73]

    @stanleykubrick: Carrick embere volt Agger, de még érdemes egyszer-kétszer visszanézni az esetet. Egyértelműen De Gea lelkén szárad a gól, de ha kivédi a szemüket a második félidőben, megbocsájtok neki :)

    Ja, és lehet tippelni, kit állítanak ki a második félidőben. Tuti eldurvul a meccs a végére, de ne legyen igazam.

    Válasz erre
  • zsee  2012. 01. 28. 14:48 [No. 74]

    @Gejzirmark: ha csak a fekvenyomás számítana már rég a PL legjobb kapusa lennék :DDDDDD

    Válasz erre
  • Joly  2012. 01. 28. 14:50 [No. 75]

    @ketomika22: Jól fogalmaztam. Végre egyszer nem ötlet és elgondolás nélkül, buta 4-4-2-ben küldte ki a csapatot, és végre van taktikai elgondolás is a kezdőcsapatban. Carrick szerepe például egy remek edzői húzás, ha például Scholesnak kéne jobbra zárnia tuti nem 1-1 lenne a félidő.

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 14:52 [No. 76]

    Scholes és Giggs nem fogja végig bírni, az egyértelmű, időben kell cserélni.

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 14:53 [No. 77]

    Scholes rossz labdája is hajszálpontos vkinek

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:53 [No. 78]

    @Joly: De nem hülye! Amúgy igaz hogy jól átgondolta!

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 14:56 [No. 79]

    na ez még csak 1. szogletunk lesz!

    Válasz erre
  • NewtonHeathLancashireandYorkshireRailway  2012. 01. 28. 14:56 [No. 80]

    Giggs-nek egy darab jó megmozdulása nem volt.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 14:58 [No. 81]

    Most mit csinált giggs les?

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:05 [No. 82]

    De gea!!! Evans király vagy! Welbeck bazdmeg!

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:05 [No. 83]

    Scholes és Giggs helyett Pogba és Keane. Nézzük mit csinálnak a fiatalok az öregek helyén! Ha valaki Keane helyét megkérdőjelezi, nézze meg mit csinált vezérletével a reserve a Newcastle-el.

    Válasz erre
  • HarmanSmith  2012. 01. 28. 15:07 [No. 84]

    Giggs borzalmas ma.

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:08 [No. 85]

    Giggs le

    Válasz erre
  • NewtonHeathLancashireandYorkshireRailway  2012. 01. 28. 15:08 [No. 86]

    de gea azt hiszi, hogy a fifában van?

    Válasz erre
  • S1M0N  2012. 01. 28. 15:09 [No. 87]

    Hát de Geának ma sem nagyon megy... Még a meccs elején volt egy szép védése, de utána...

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:09 [No. 88]

    De Gea-t mindig védem, mert szerintem nagyon jó bravúrkapus, és majd megizmosodva megtanulja a kijöveteleket az angol bajnokságba. De ez a mai meccse borzalmas...

    Válasz erre
  • NewtonHeathLancashireandYorkshireRailway  2012. 01. 28. 15:09 [No. 89]

    Ebben az egészben az a szánalmas, hogy ezt simán nyernünk kéne, csak kegyetlenül impotensek vagyunk.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:09 [No. 90]

    De Gea ne már!

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:09 [No. 91]

    de Gea szerintem Kuszczakal edzett.
    Smallingnak meg adjon valaki egy egyensúlyt javító csodakarkötőt. :D Mert folyamatosan hobbija elesni veszélyes szituációkban.

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:10 [No. 92]

    a faszom Gerrard szabadrugásaiba

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 15:10 [No. 93]

    Maxi Rodrigueznek most kellett vna megkapnia a második sárgáját...

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:11 [No. 94]

    Rafa, ésszel!
    Jól van De Gea ezt nagyon jól tudod!

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:12 [No. 95]

    Carrick isten módban játszik megint. Jöjjön Pogba és Keane, na meg Berbatov.

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:12 [No. 96]

    Ez az Evans gyerek mikor ott van és el akarja fejelni a labdát, akkor sem feltétlen sikerül neki.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:13 [No. 97]

    De Geaának odaadjam a kesztyűm nagyon jól tapad!xDD

    Válasz erre
  • zsee  2012. 01. 28. 15:13 [No. 98]

    1-1 esetén visszavágó vagy hosszabbítás,11 esek?

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:14 [No. 99]

    @zsee: Újrajátszás...

    Válasz erre
  • S1M0N  2012. 01. 28. 15:14 [No. 100]

    @zsee: Visszavágó az OT-on.

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:14 [No. 101]

    @zsee: Az OT-n...

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:15 [No. 102]

    cseráljunk mááááááááááááááá

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:16 [No. 103]

    @bfgbobo: Ja Giggs helyett bárki csak ne Rio és Linde!

    Válasz erre
  • NewtonHeathLancashireandYorkshireRailway  2012. 01. 28. 15:16 [No. 104]

    Mi a faszomért nem cserélünk basszameg???

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:19 [No. 105]

    LOL

    Válasz erre
  • S1M0N  2012. 01. 28. 15:20 [No. 106]

    Nesztek csere...

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:20 [No. 107]

    Nagyon sajnálom Scholes-t, mert a középpálya motorja volt. Biztos elfáradt. De inkább Bebatov-nak kellett volna jönnie.

    Válasz erre
  • zsee  2012. 01. 28. 15:20 [No. 108]

    ennél a cserénél buktuk el a meccset.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:20 [No. 109]

    Na játékunk off!

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:22 [No. 110]

    Evans bolint

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:24 [No. 111]

    Welbeck de jó hogy hátra jöttél!

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:24 [No. 112]

    van még 2 cserénk, Fabiot miért nem lehetne behozni Giggs helyett??????

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:32 [No. 113]

    Legalább lesz másra fókuszálni. de Gea benézi. Evra lemarad. Smalling beragad. Carricket lefejelik. Faszom.

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 15:32 [No. 114]

    nagyon sajnálom h degea a mi kapunkban áll...

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:32 [No. 115]

    Éppen most akartam írni, hogy nem kellene újrajátszás, a Pool legyen csak kétszeres kupagyőztes, ha tud. A mi esélyünk a bajnokság lehet.

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:32 [No. 116]

    na hála istennek, a kutyának se hiányoznak még 1 meccs a Poollal

    Válasz erre
  • zsee  2012. 01. 28. 15:33 [No. 117]

    legalább nem fárad mégjobban a +1 meccsen a csapat

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 15:33 [No. 118]

    Ezt SAF baszta most el kivételesen. 87. percig csak egy cserét kihasználni, amikor a fél csapat már az ereje végén van és Welbeck meg MINDENT KIVÉTEL NÉLKÜL ELBASZ? Egy Berbával a kispadon?

    No de sebaj, legalább nem lesz replay.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:33 [No. 119]

    a védelem nem tudja hogy nincs les? amúgy De GEa sima lábvédés

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:34 [No. 120]

    90. percben jon Berbatov...

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:34 [No. 121]

    Úgy látom, egyetértünk. Nem kell még egy plusz meccs ezzel a sérülékeny kerettel.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:35 [No. 122]

    @Rio: ja Welbeck akkor WWTF volt min deGea ne meg Giggs

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:35 [No. 123]

    @Rio: Welbeck ennél tobbet nem csinálhatott volna, itt még messike se nagyon ficánkolt volna...hátul ment el a meccs, de nagyon keményen

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 15:35 [No. 124]

    ha de gea-val kapcsolatban türelmesnek kell lennünk, mert mellett szól, h "geci fiatal" és "kurva jó lábbal" akkor ennyi erővel álljon be a kapuba welbeck...

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 15:36 [No. 125]

    Egyébként elismerésem a csapatnak, kurva jó meccs volt, az x jóval igazságosabb eredmény lett volna.

    Válasz erre
  • csaba1990  2012. 01. 28. 15:37 [No. 126]

    Micsoda szerencse hogy a kommentátor nem Liverpool szurkoló volt.Kuyt gólja közben elélvezett...

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 15:38 [No. 127]

    @bfgbobo: de. elfáradt a csapat, és nem cseréltünk. érthetetlen.

    Válasz erre
  • bfgbobo  2012. 01. 28. 15:38 [No. 128]

    @Rio: igen, 3 ember tette tonkre 5 másik kiváló munkáját...

    Válasz erre
  • sutemenyvadasz  2012. 01. 28. 15:38 [No. 129]

    Idén se nyerünk FA-kupát. :(

    Válasz erre
  • HarmanSmith  2012. 01. 28. 15:38 [No. 130]

    Két egyéni hiba ide vagy oda, szerintem ez a meccs a cseréken (és a nem cseréken) ment el.

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:38 [No. 131]

    Rágódjon a kupán a Chelsea, Arsenal, Liverpool, Tottenham négyes.
    Sajnos benne volt ez a pakliban. A Rooney, Vidic, Nani hármas hiányát nem bírja már el ez a csapat. Ehhez képest mégsem okozott csalódást. Pedig bőven akad ma pocsék egyéni teljesítmény.
    Lehet az EL-t innentől kurva komolyan venni, a bajnokságot meg természetesen még komolyabban.

    Válasz erre
  • RafaRoo  2012. 01. 28. 15:39 [No. 132]

    Hahj...

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:39 [No. 133]

    De Gea a kapuban HURRÁ!

    Válasz erre
  • Theatre_of_Dreams  2012. 01. 28. 15:39 [No. 134]

    Giggs-t úgy látszik szentségtörés lecserélni.
    Chicha talán azért jött be, hogy ne játszunk emberelőnyben.(Caroll)
    Az meg, hogy Berba kap 2 percet a vicc kategória.
    De legalább nem kell velük még 1 meccset játszani.

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:41 [No. 135]

    @stanleykubrick: Igazad van, de én azt mondom, hogy az El-t is le kell sz..ni, mert nagyon szűkös a keret, rá kell menni a bajnoki címre. Botlania kell a szittinek is...

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:41 [No. 136]

    És Giggs még maradjon 2 évig! bocs hogy most ilyen vagyok de nagyon szar volt

    Válasz erre
  • tocokpocok  2012. 01. 28. 15:43 [No. 137]

    nincs kapusunk... Chicha minek jött fel, Giggs minek játszotta végig??? most megint ezek a vicckategóriások örülhetnek. de rühellem a Poolt... komolytalan egy csapat, és sajnos az első félidei játékot leszámítva, mi sem voltunk különbek. ha egy Kuyt szintű senki lövi a győztes gólt, a rasszista uru meg majd lezúdul a páholyból... áh! majd a bajnokságban remélem feltörüljük velük a padlót!!!

    Válasz erre
  • ferguson1  2012. 01. 28. 15:43 [No. 138]

    Szégyen, h kikaptunk. Ebben a meccsben minimum egy döntetlen simán benne volt. Giggs nulla volt sajnos. Scholes és carrick hiába passzolgattak jól, előre megint nem voltak nagyon veszélyesek. Távoli lövésekkel szinte nem is próbálkoztunk, amikor látták, h a nap zavarja a kapust.

    Amúgy ebben a felállásban nem volt xar a csapat, szerintem jó meccset játszottunk. Két nagy riválist kiverni a kupában idegenben két héten belül azért brutálisan nagy tett lett volna, nem is jött össze.

    Evra megint mit csinált kuyt gólja előtt, h lehet ennyire nem látni, h merre megy az ember, érthetetlen. Sajnos a pool mindkét védelmi hibánkat kihasználta hátul.

    Válasz erre
  • polyszi  2012. 01. 28. 15:43 [No. 139]

    na összegezzük. én nem érzem De Gea-t annyira hibásnak mint ti, az első gólnál 3 beteg állat elnyomta teljesen 5ösön belül, ezt VDS és bárki más is beszopta volna, mert esélye se volt. bíró pedig úgynézki nem ismeri a szabályokat h kapust 5ösön belül nem lehet akadályozni. apropó szabályok. egyedül engem zavar h Carrol mikor lefejelte Carricket és adott egy gólpasszt kilométeres lesen volt???????????????????????????
    amugy hibásak voltak a cserék valóban. Giggs nagyon rosszul játszott és mégis végig a pályán maradt. őt kellett volna lehozni és berba/fabio on.

    Válasz erre
  • DBrown  2012. 01. 28. 15:44 [No. 140]

    Bizony nagyon, de nagyon kioktatta ma King Kenny a jó öreg Alexet... aki ezt vitatja, az nem ért a labdarúgáshoz!!! Giggset, aki még önmagához képest is iszonyatosan szánalmas volt ma, majd' 90 percig a pályán hagyni döbbenetes, és mint látjuk végzetes hiba volt. KK átalakította a csapatát, amire SAF képtelen volt reagálni. Ennyi, megérdemeltük, amit kaptunk. Az önző, elrúgomnempasszoloklelátónlandol szerepét Nani távollétében Welbeck kiválóan hozta, Berbát és Hernandezt sokkal korábban be kellett volna hozni. Nagyon szomorú és csalódott vagyok, mert a kedvenc sorozatomat képtelenek vagyunk évek óta megnyerni, és meggyőződésem, hogy ez SAF hibája, mert egyszerűen nem érdekli őt a kupa. Ez van, gratulálok a csapatnak (Giggset és De Geát kivéve természetesen), az Öreg nem tudott ma felnőni a csapat mellé.

    Válasz erre
  • Gejzirmark  2012. 01. 28. 15:45 [No. 141]

    na, szopóág...

    Válasz erre
  • tocokpocok  2012. 01. 28. 15:46 [No. 142]

    amúgy Park is a gólt leszámítva rendre eltötymörögte a lehetőséget. sok volt a pontatlanság, pedig ez a Pool nem volt egy veszélyes csapat ma sem. Danny-nek se ment, Berbát meg jegelni... igenis mérges vagyok, mert ezzel most megint önelégülté tettük a Poolt, holott nincs mire nekik.

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:47 [No. 143]

    @polyszi:
    Nagyon nem értünk egyet. de Gea elindult kifelé, majd mégis visszatáncolt. A szünetben nagyon jól elemezték a Digin, fel is adta a pozíciót. Szinte ideje se lett volna reagálni, a keze végig lenn volt. Vastagon benne van az első gólban, de azért a másodikat is megkérdezném tőle, hogy milyen alapon akarta hárítani.
    Ettől függetlenül a második gólnál bőven hibázott más is.

    Válasz erre
  • razor  2012. 01. 28. 15:48 [No. 144]

    Kuyt szintű senki? Idióták, inkább nézzetek mélyen magatokba, szeretnétek ti egy ilyen játékost a soraitok közt tudni.:) A vereséget viselni kéne méltósággal, és akkor senki sem tartana titeket egy arrogáns, pöcs bandának.

    ferguson1, nem akarsz átugrani a Vörös Fonatra egy kicsit trollkodni? Már nagyon hiányolunk.

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:49 [No. 145]

    @razor: Azért a múltkor éppen Kuytről írkáltatok a blogon és alakult ki vita róla. Én nem tartom senkinek, de nem is tartom óriási klasszisnak. Abszolút nem kéne a Unitedbe, nem is kellett volna sose.

    Válasz erre
  • polyszi  2012. 01. 28. 15:51 [No. 146]

    közben rájöttem h reina adta a passzt, így a leses dolog baromság volt :DD nembaj, akkormeg a védelem figyelhetett volna jobban.

    Válasz erre
  • notarrogantjustbetter  2012. 01. 28. 15:52 [No. 147]

    @razor: Kuyt egy kalap kaki.

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:52 [No. 148]

    @polyszi: Nincs les kirúgáskor...
    Sztem elkúrtuk mi voltunk a jobbak csak nem használtuk meret elkúrtuk. És SAf nemcserélem ségét főleg Giggsnél egyáltalán nem értem nincsen hasznunkra eddig a szezonban sőt!

    Válasz erre
  • tocokpocok  2012. 01. 28. 15:53 [No. 149]

    @razor: van nekünk 10szer jobb játékosunk 10szer több. és nem megy senki hozzátok, h azt lesse, ahogy az érdemtelen győzelmetekre veritek í nyálatokat. szomorú, h a csapatunk hagyta megveretni magát. legyetek boldogok! évente egyszer ha megadatik nektek.

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:53 [No. 150]

    @razor: Mondd meg őszintén: ha kikaptok is itt lennél? Na ugye... Amúgy grat.

    Válasz erre
  • razor  2012. 01. 28. 15:53 [No. 151]

    @stanleykubrick: Nem mondtam, hogy világklasszis, de az akarása, kitartása magasan az átlag felett van. Ki ne szeretne egy ilyen játékost, aki ennyire alázatos?

    Válasz erre
  • Rio  2012. 01. 28. 15:53 [No. 152]

    @tocokpocok: Kuyt egy senki szerinted? Bár lenne egy pár Kuytünk...

    Válasz erre
  • razor  2012. 01. 28. 15:54 [No. 153]

    @rikkisweet: Ha kikaptunk volna, akkor te a Fonaton osztanád az észt. Grat.

    De nem is zavarok, főjetek csak a levetekben.

    Válasz erre
  • ferguson1  2012. 01. 28. 15:55 [No. 154]

    @stanleykubrick: de gea kuyt góljánál annyiban hibázott, h nem védte a rövidet, igazából csak ott volt a kapuban, mondjuk elég rövid ideje volt reagálni. Persze egy világklasszis kapus ilyenkor mutat be bravúrt, de egyrészt ő még nem az, másrészt azért egy világklasszis kapus se fogja meg az ilyet mindig...

    Válasz erre
  • ketomika22  2012. 01. 28. 15:57 [No. 155]

    @ferguson1: Én lehet hogy rosszul láttam de azt láttam hogy a lába mellett "gurul" be sztem lábbal kitolhatta volna

    Válasz erre
  • polyszi  2012. 01. 28. 15:57 [No. 156]

    @stanleykubrick: az első gólos szituációra egyet tudok mondani: Delap. hány és hány gól született a bedobásaiból, amik ugyanezen az elven működtek. elnyomni a kapust, ott, ahol nem lehet. a stoke azon góljainak 90%a SZABÁLYTALAN volt. mégse bántotta akkor senki a kapusokat mikor a Stoke ellen gólt kaptak. de ha DeGeaval történik ez v hasonlo, akkor máris kidobott 19 millióról beszélünk. meg lehet nézni mennyi mozgásteret hagytak neki, nullát. ezt a bírónak nem szabadott volna hagyni. bár nem bírozok, mert ritkajól vezette egyébként a meccset. viszont a második gólról meg annyit, h a Newcastle elleni első gól egy az egyben ez a szituáció volt, Lindegaard akkor nem volt hibás, mivel totál ki volt szolgáltatva. detto DeGea most

    Válasz erre
  • tocokpocok  2012. 01. 28. 15:58 [No. 157]

    @Rio: nyilván túlzás a senki, de nem tartom akkora játékosnak, a Unitedbe meg pláne nem kéne... az egy dolog, h megszakad a pályán, ilyen nálunk Park pl. de nem egy eldobom az agyam vki, és hát szerintem nem jó játékos.

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 15:58 [No. 158]

    @razor: Hát ebben most tévedtél, azt sem tudom, mi az a "fonat", nem is érdekel. Tudod, vannak MU szurkerek, akik csak a saját csapatuk oldalán bosszankodnak, vagy éppen örülnek. Meglepő?

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 15:59 [No. 159]

    @razor: Osztom, de nekem akkor se kellene Kuyt.

    Az a baj, hogy van egy raklap sérültünk. Ki vannak zsigerelve a játékosok keményen. Kellett volna hozni legalább egy embert valamelyik posztra. Persze vagy a hátsó alakzat vagy a középső érdemelt volna erősítést.
    Abban meg biztos vagyok, hogy kedden Lindegaard fog védeni. Ha Fergie ott is de Geát játszatja, az óriási hibát vét. de Geával meg kell valamit csinálni most már.

    Sajnos ez egy ilyen meccs volt. Remélem most már a két trófeából amelyikért harcban vagyunk, valamelyiket sikerül behúzni. Fergie cseréit egyébként én sem értem igazából feltétlen. Giggset ma tényleg le kellett volna kapni. Meg úgy alapból is kijárna neki a pihenő. Remélem Rooney is tolhatja kedden.
    Az viszont bosszantó, hogy az FA kupából ennyire rendszeresen sikerül kibuckázni évről évre...

    Válasz erre
  • ferguson1  2012. 01. 28. 16:01 [No. 160]

    Azt azért látni kell, h a két legnagyobb riválist kellett volna kiütnünk idegenben két héten belül ennyi sérülttel egy kupadöntőszerű, egymeccses párharcban. Szerintem ekkora bravúrt még senki sem csinált a focitörténelemben. A city ellen is, ha nincs a piros lap, nem hiszem, h nyertünk volna, max. egy döntetlenre jók lettünk volna. Ezen a mai meccsen is max. a döntetlenben bízhattunk, mert valencia kapufáján és a gólon kívül sok veszélyt nem jelentettünk a kapura. Mezőnyben jók voltunk, de nagyon statikusak. A gyilkos előre(gól)passzok hiányoztak...

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 16:01 [No. 161]

    @polyszi: Kiszolgáltatva ki volt, de ilyenkor kellene a bravúr ugyebár...Ahogy írtam, hibáztak bőven mások is. Evra, Carrick...
    Az első gólra továbbra is azt mondom, hogy elbaszta de Gea, de keményen. Keze lenn, elindul, visszalép. Teljesen tiszta volt minden, egy tök jogos gól.

    Válasz erre
  • polyszi  2012. 01. 28. 16:06 [No. 162]

    @stanleykubrick: valamilyen szinten benne volt ő is, de nem csak az ő gólja volt az első, sőt, kevesebbet tehetett róla. de ezért ne küldjük már el a csapattól rögtön....

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 16:09 [No. 163]

    @polyszi: Öööö. Mikor is küldtem volna el a csapattól? Azt mondtam, hogy csinálni kellene vele valamit sürgősen. Mert azért az nem oké, hogy amikor játszik, akkor nincs olyan meccs, amelyik ne szólna róla.
    Azért ne felejtsük, egy Poolosnak passzolt, tőle 3 méterre a tizenhatoson belül. Kiejtette a kezéből a labdát, amit hagyhatott is volna kimenni. Szóval itt nem csak a gólokról lehet beszélni.
    Egyszerűen nem határozott, még mindig cingár, fiatal is nagyon. Nem tudom mi lesz a sorsa.

    Válasz erre
  • PerfectStranger  2012. 01. 28. 16:15 [No. 164]

    Üdv Mindenkinek! Ász meccs volt, elképesztően a Pool fölé nőttünk, tartottuk a labdát, a mi akaratunk érvényesült.
    Erre azonban Dalglish reagált, amit én először túl merész húzásnak ítéltem (lehozni Gerrardot és főleg Carraghert). Ha erre Fergie lehozza Giggset (aki tényleg nagyon gyenge volt ma - is), s behozza Berbatovot, majd később egy Welbeck-Hernandez csere is ficcen, akkor meggyőződésem, hogy miénk a továbbjutás.
    De Gea iszonyat volt, felesleges védeni. Az ötösön belül csak akkor érinthetetlen a kapus, ha ki mer mozdulni a labdára. Innentől kezdve felesleges arról vitatkozni, hogy szabályos volt-e a Pool első gólja, vagy a Stoke góljai Delap bedobásainál.
    A Kuyttel kapcsolatos vitáról meg annyit: csereként beállva, kihasználva kapitányunk egyetlen egy hibáját nem remegett meg a lába, én úgy gondolom, ez nagy dolog. Pontos volt és kíméletlen. Ha Torres lett volna ott, a labda a Mersey túlsó partján landol... Kenny Dalglishnak gratulálok, mert amellett, hogy módosította csapata szerkezetét, Kuyt becserélésével is nagyot húzott. Ma egy jobb csapatot győztek le, remek taktikai húzásnak köszönhetően.
    Nálunk pedig nem az zavar, hogy Evra és De Gea nagyot hibáztak (minden gólt valakinek a hibája előzi meg, ezt ne feledjük, mert megakadályozni sokkal könnyebb valamit, mint elérni), hanem az, hogy a döbbenetes fölényünket Giggs és Welbeck tönkretették a pontatlanságaikkal. Főleg Giggs... pihentetni kellene, és tényleg itt az ideje Pogbának!

    Válasz erre
  • polyszi  2012. 01. 28. 16:20 [No. 165]

    @stanleykubrick: nem neked volt célzás h ne küldjük el.. :) az h róla szól főleg a médiának és a kommentátoroknak köszönhetjük. ez hasonlo jelenség mint a Torres megeszi Vidicet..... valoban cingár, de van ideje kigyúrni magát bőven. tavaly mikor kiestünk tudod hogy kaptunk gólt? Vds eladta előtte..... mégse akarta senki fölakasztani. én csak azt mondom, h követ el hibákat, de ha emiatt nem helyezné rá mindenki a nyomást, semmi baj nem lenne már régen..... 21 éves, látható h még ezt nem bírja elviselni. egy kölcsönadás nem ártana neki.

    Válasz erre
  • tocokpocok  2012. 01. 28. 16:27 [No. 166]

    én azt mondom az egy dolog, h Kuyt-nek nem remegett meg a lába, viszont ez egy kritika ránk nézve, h ő lőtte a gólt. leszámítva, h szaladgál, mint a mérgezett egér, nem nagy játékos, kb átlagos.
    azzal egyetértek, h Dalgish ma legyőzte Fergie-t taktikában. az a gond, h idén túl sokszor verik meg így a mesterünket. csalódott és szomorú vagyok, a düh már elillant. :(

    Válasz erre
  • stanleykubrick  2012. 01. 28. 16:29 [No. 167]

    @polyszi: Pont olyan ez, mint Anderson. Ennyi pénzért vett játékosokat nem fogják kölcsön passzolni. Ez egyértelmű. Azért VDS hibáiról nem meccsenkénti rendszerességgel kellett beszélnünk. Sajnos de Gea esetében ez a helyzet. Én ezt veséztem a posztban is, amit írtam pár hete, hogy én biztosan idősebb és masszívabb kapust vettem volna. Vagy lehet idén nem is vettem volna még, mert más pozíciókban fontosabb lehetett volna igazolni. Kuszczakot is lehet fikázni, de 6-8 meccsre lazán jó egy szezonban és tavaly még kifejezetten voltak jó meccsei is. A Rovers ellen viszont keményen szar volt, de meglett a hőn áhított 1 pont.

    Válasz erre
  • polyszi  2012. 01. 28. 16:35 [No. 168]

    @stanleykubrick: a chelsea, az előző pool meccs.... nagyban degeanak köszönhettük h nyertünk/nemkaptunk ki. nincs meccsenkénti hiba. erről az erős túlzásról beszélek. voltak/vannak hibái, de javítható hibák. de ha mi(saját szurkolói) se szavazzuk meg neki a bizalmat, hát ki? Andersont pedig véletlenül se kölcsönbe.

    Válasz erre
  • PerfectStranger  2012. 01. 28. 16:35 [No. 169]

    @tocokpocok: nem igazán figyeltem Kuyt utóbbi időben nyújtott teljesítményét, így nem tudom megítélni, milyen játékos. Régebbről úgy emlékszem, jó volt. Olvastam ugyanakkor, hogy a poolosok is kritizálták, gondolom nem ok nélkül, így maradjunk annyiban, hogy nem kell nekünk sem. A gól ettől még nagy volt tőle, mint írtam, Torres tuti elb@aszta volna, és most dőlnénk a röhögéstől, 100x visszaismételve.

    Válasz erre
  • RedMark  2012. 01. 28. 16:47 [No. 170]

    GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!

    Válasz erre
  • danNN  2012. 01. 28. 16:49 [No. 171]
    Válasz erre
  • Lujzalona - http://alapvonal.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 16:52 [No. 172]

    MI A FASZÉRT NEM HASZNÁLJUK KI A CSERELEHETŐSÉGEINKET MÁR MEGINT?!!!!!! Hihetetlen, és miért Scholes-t kellett levenni, amikor Giggs vállalhatatlanul szar volt??? Berbatovot meg megalázza a 91.'-ben??? (Labdához sem ért...)
    A qrva anyját Fergienek, már megint leszarta az FA-kupát (pedig hol kell nagyobb motiváció, mint a Pool ellen idegenben???), csak legalább ma ne tette volna, amikor ilyen faszán játszottunk - a sérültek ellenére! Elképesztően dühös vagyok SAF-ra, mert amikor Dalglish belenyúlt a meccsbe a cserékkel, onnantól kezdve végünk volt, mert ő aztán nem volt hajlandó változtatni semmit.

    Válasz erre
  • Lujzalona - http://alapvonal.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 17:19 [No. 173]
    Válasz erre
  • RafaRoo  2012. 01. 28. 17:28 [No. 174]
    Válasz erre
  • Gabiapu  2012. 01. 28. 17:51 [No. 175]

    "Evra most végre jó formában van (kop kop kop)" A KOP kiénekelte a NEGRÓT a tehenesek szájából .A győztes gólnál pedig a nagyszerű formában lévő Negra akarom mondani Evra aludt el! Brrrruhaha

    Válasz erre
  • qweasdyxc  2012. 01. 28. 17:53 [No. 176]

    Ha már az Evra - Suarez, Suarez - Evra cikknél le lettem kisgyerekezve, akkor hadd írjak ide is. A poszt jó, és teljesen adom azokat a pontokat, hogy jobb volna olyan rangadó, ahol nem lennének sérültek egyik félről sem; sajnos általában szar játékot hoz a rangadó (bár én az előző kettő jobban tetszett, mint a mai); illetve, hogy megy a szidalmazás, vagdalkozás. A Hillsborough emlékmű meggyalázása nem vicces.Ma mi voltunk a jobbak

    Válasz erre
  • godlikezaza  2012. 01. 28. 18:00 [No. 177]

    Na skacok íme az én meglátásom De Gea-t illetően. Előtte pár infó:)a 4 perces összefoglalót láttam, sajnos nem tudtam megnézni a meccset...így nem is tudom, hogy védett. (Más véleménye nem érdekel, úgy se hiszek neki amíg meg nem nézem a meccset)
    Alapvetően De Gea párti vagyok, mert ahogy tapasztalom, jó a srác, a többség szerintem csak bűnbakot keres a személyében az ilyen meccsek után.
    Na tehát én csak a gólokról nyilatkozok. Az első bekapott gól egyáltalán nem az ő hibája. Nézzük is meg jól. Már az elején odaállt elé két Pool-os plusz az őket fogó védők(ez lehet direkt taktika volt megzavarni De Gea-t, gyanús) Jött a szöglet De Gea el is takarította maga elől Caroll-t(az őt fogó Evans nem tom mit csinált...) ha jól megfigyelitek 7(!!!!!) játékos tömörült azon a ponton az ötös vonalán. Mégis mi a f@szt csinált volna? Esélye nem volt, még Vinnie Jones-nak is gondjai lettek volna. A fejes meg az ötösön kívülről jött, talán a vonalról, az már a védők területe ilyenkor. Kész.
    Második gólt védhette volna inkább, más is kapott már hasonló gólt, ez sem potya/baki volt, csak elnézte vagy nem tudom, de inkább ez varrható a nyakába mint az első. Egyébként Kuyt mostanában ha jól tudom nem stabil kezdő, nem is igen lövi a gólokat, de természetesen megint ellenünk kell fontos gólt szereznie...
    Az öreg hülye stratégiáját/cseréit most nem kommentálom.

    Válasz erre
  • kovacstomi - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 18:02 [No. 178]

    Evrának taps a második gól előtti helyezkedéséért, De Gean meg még az első gól sem múlott, marad a PL! ez van srácok!

    Válasz erre
  • godlikezaza  2012. 01. 28. 18:05 [No. 179]
    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 18:07 [No. 180]

    @kovacstomi: nem értem mire fel ez a nagy de gea imádatod...

    Válasz erre
  • kovacstomi - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 18:10 [No. 181]

    @DominicT: Csak annyira, h a gól előtt ott állt előtte a fél pool, konkrétan nézd vissza a lassítást Carroll-t igyekezett ellőkni az utjából. Így ma egyik gólban sem hibázott.

    Válasz erre
  • chiedis  2012. 01. 28. 18:10 [No. 182]

    @tocokpocok: 5 órai teáztál h Fergie elmondta h ki akartatok esni ? Imádom, h mindig mindennek van oka, mindenre van válasz itt. Ma egy kamu tizivel és egy undormány játékkal jutott tovább a Chelsea, csak sajnos el is ismerem. Míg a mákolásokat, a rengeteg bírózást itt senki nem látja. Kurvára válságban az angol csapatok, senki nem tud legyőzni nagyobb csapatokat. Gondolom akkor a BL-ből is a PL miatt esetetek ki. Micsoda ördögi tervek vannak itt. Fel is hívom az oroszt, h ezt a Kuyt nevű senkit elnézném a jobb oldalon.

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 18:17 [No. 183]

    @kovacstomi: konkrétan kapott egy olyan szögletgólt amit az 5ösre lőttek be, és egyet a rövidre...értem én h a szögletnél előtte álltak jó páran, de azért azt remélem Te is tudod, h nem ez az első szöglet amiből gólt kaptunk. Sajnos ez tendencia nála...
    ha meg nem hibás a szögletgólnál, hiszen ez akármelyik kapusnál gól, mert " ott állt előtte a fél pool" akkor miért nem kap ilyen gólt más kapus csak a mi kis de geank!!!???

    Válasz erre
  • kovacstomi - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 18:23 [No. 184]

    @DominicT: Tök mindegy eddig mi volt, most kapott egy olyan gólt mikor a fél pool előtte volt, esélye nem volt a labdához férni szerencsétlennek, ennyi. attól mert itt divat lett utálni, fiatal kora ellenére és azért amiért néhány gól amit kaptunk miatta, nem rajta kell leverni mindent, ma nem hibázott, a második gólnál a rövidbe kapta, és? Kuyt rúghatta volna bárhova, annyira ki volt szolgáltatva a kapus, se Evra, sem Smalling a közelében nem volt Kuyt-nek, innen kezdve ez egy 100%-ig tiszta ziccer volt. Az a baj, h türelmetlenek vagytok, Edwin hozott egy nagyon keményen magas szinvonalat a kapuban amit megszoktunk, bele kényelmesedtünk, most van egy fiatal srác aki istenadta tehetség, csak elvárjuk tőle, h 20 évesen hozza a 40 éves Edwin szintjét, elárulom kurvára nem fogja, adjatok neki időt, és türelem, De Gea sokkal jobb kapsu lesz, mint Lindegaard valaha is.

    Válasz erre
  • RobinGood  2012. 01. 28. 18:24 [No. 185]

    @RafaRoo: nem fog hiányozni
    @godlikezaza: hosszabb volt a kommented mint amennyit a meccsből láttál :-) DeGea ma konkrétan szar volt. Majd ha megnézed a meccset akkor Te is látod.
    @kovacstomi: Hogyne múlt volna rajta. Az összes Liverpool szöglet arra épített, hogy DeGea egy vicc fizikálisan. Rövidre gólt kapni meg alapból kapus hiba. Az más kérdés, hogy a gólok viszonylag ritkán múlnak egyetlen emberen.

    Amit DeGea ma produkált az erősíti, hogy jelenleg ő a második számú választás a kapuban. Szerintem minden ilyen meccse egy bizonyosság, hogy túl korán igazoltuk le. Az hogy remek képességei vannak nem kérdés, de szerintem még túl sokat kell tanulnia. Ez most az FA kupa továbbjutásunkba került.

    Mind e mellett azt se felejtsük el ahogy megfogta steveg szabadrúgását. Ha van benn elég alázat annak elfogadására, hogy pár évig nem egyértelműen ő az elsőszámú kapus akkor van értelme maradnia, ha nincs akkor rövid időn belül el fog igazolni.

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 18:26 [No. 186]

    @kovacstomi: senki nem várja el h hozza edwin szintjét, én személy szerint már akkor örülnék, ha megütné Lindegaard szintjét, és nem kellene félni a szögleteknél.

    Válasz erre
  • DBrown  2012. 01. 28. 18:27 [No. 187]

    @Patrik: miért nem mész haza és szarsz a saját szádba? Nézz már körül egy kicsit, te barom! Tőlem aztán kiverheted az öreg zsenialitására naponta ötször is, ez nem változtat a TÉNYEN, hogy taktikailag nagyon csúnyán lepofozták ma! Ha valóban szeretnéd ezt a csapatot, képes lennél ezt belátni. De te képtelen vagy elviselni az igazságot.

    Válasz erre
  • kovacstomi - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 18:29 [No. 188]

    @DominicT: Én meg személy szerint annak örülnék, ha a szögleteknél a védőink ellentmondást nem tűrően lennének a levegő korlátlan urai (mint Vidic)

    Válasz erre
  • RobinGood  2012. 01. 28. 18:29 [No. 189]

    @kovacstomi: "De Gea sokkal jobb kapsu lesz, mint Lindegaard valaha is." Jósolsz kínodban :-)

    Amúgy lehet, hogy igazad van, de jelenleg szerintem Lindegaard a jobb választás. Mondom, jelenleg.

    Válasz erre
  • grandetorino  2012. 01. 28. 18:29 [No. 190]

    Pofátlanság,hogy nem Webb vezette.

    Válasz erre
  • RobinGood  2012. 01. 28. 18:31 [No. 191]

    @DBrown: @chiedis: @Gabiapu: a vereség mindig trollmágnes?

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 18:32 [No. 192]

    @kovacstomi: jogos, abszolút egyetértünk ebben!! ...csak éppen nem erről volt eddig szó...

    Válasz erre
  • rikkisweet  2012. 01. 28. 18:32 [No. 193]

    Az én véleményem az, hogy De Gea isten adta tehetség. Csak még nem elég erős, rutinos, tökös az angol élvonalhoz. Amikor VDS hozzánk került, már védett az Ajaxban és a Juvében a BL-ben, szinte levezetés volt neki a PL. Hagyni kell időt De Gea-nak, nagy értéke lesz a Unitednek, de nem ma, hanem ha megszokja a ritmust és kicsit tökösebb lesz.

    Válasz erre
  • kovacstomi - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 18:34 [No. 194]

    @DBrown: És szerinted mi az igazság?

    Csak halkan mondom: Rio, Vida, Clev, Ando, Fletch, Young, Nani, Rooney. Ezek hiányoztak tőlünk akik közül jó páran alapemberek. Kit hozott volna be Saf? Mikor bazdmeg a Pool úgy védekezett, h Welbeck-nek se se tudtuk juttatni a lasztit???

    @RobinGood: Nem jósolok, nem tudok, én így látom, semmiképpen nem érzem azt, h Lindegaard jobb lenne, ha meg De Gea második számú, hol szerez tapasztalatot? Rutint? Akkor lesz belőle Kuszczak, ahhoz meg picit drága volt......

    Válasz erre
  • godlikezaza  2012. 01. 28. 18:36 [No. 195]

    @RobinGood: már az elején leírtam, hogy csak a gólokhoz szólok hozzá. ezt tettem. kivehető volt szerintem, hogy majd megnézem a meccset utólag. meg is fogom tenni.

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 18:42 [No. 196]

    De gea visszahozta a köztudatba a "szöglet = fél gól" elméletet :)

    Válasz erre
  • shoka  2012. 01. 28. 18:44 [No. 197]

    Vegul is jo poszt, hiszem nem csodalom, hogy nem szeretitek a Pool meccseket, kulonosen az anfieldieket. Tobb mint 4 eve az Anfielden nem gyozott a MU, mig nekunk osszejott egy uberkiraly 1-4:) Amugy a mai meccs igy igazsagos, hiszen majdnem egy eve a Pool esett ki egy gollal az Old Traffordon. Nyomjatok le a Shityt a bajnoksagban, kulonben nagy lesz iden az inseg.

    Válasz erre
  • DBrown  2012. 01. 28. 18:46 [No. 198]

    @kovacstomi: figyu, magyarázd már meg nekem légy szíves, hogy a hiányzók tömegének mi a fene köze van ahhoz, hogy Giggs POCSÉKUL játszott, MIKÖZBEN A PADON ÜLT EGY BERBATOV ÉS EGY HERNANDEZ??? Halkan jegyzem meg: a mai Giggsnél még a totál ifi Pogba is jobb lett volna... Az IGAZSÁG, amit hiányolsz íme itt van, már sokadszor: Ferguson szarul taktikázott. Ennyi. Dalglish változtatott, mikor látta, hogy ez így nem jó a Poolnak, mert 80%-ban a MU-nál van a labda. Lehozott egy védőt és egy kp-t, bejött helyettük két kp. Átalakította a csapatát, és a Pool át is vette a kezdeményezést, a második félidő 2. fele az övék volt. Erre Fergie mit csinál: ül bambán is rágózik, mikor OTT ÜL A PADON BERBATOV ÉS HERNANDEZ, a pályán meg egy rendkívül gyenge Giggs szenved. Te ezt nem láttad? Vagy nem ezt a meccset nézted, is idejössz okoskodni, vagy mi van veled ember?

    Válasz erre
  • RobinGood  2012. 01. 28. 18:48 [No. 199]

    @kovacstomi: A második számú kapus nem jelenti azt, hogy soha nem véd. Kuszczak igazán sosem volt második számú kapus szerintem. Foster is előtte volt, Lindegaard is elé lett igazolva, most meg már fel sem merül a neve, mert Amos is előtte van.
    Szerinted a mai meccs után fejlődött DeGea, vagy inkább az önbizalmának ártott? Szerintem a második. Látszott rajta, hogy egyre bizonytalanabbá válik.
    Szerintem ha marad vonalkapus akkor nem sokáig lesz ő Angliában. De ha vonalkapus marad akkor is kell, hogy erősödjön, különben világ életében ilyen gólokat fog kapni, mint az első.

    Kedden biztos, hogy nem ő fog védeni, a Chelsea ellen viszont könnyen lehet, hogy igen. Ha nem akkor azt jelzi, hogy Ferguson sem bízik benne és akkor nem sok jövőt látok a számára itt.

    Válasz erre
  • ManUtdpower88 - http://#eeaa6a1baf804ef990b562d9fdbd7361/  2012. 01. 28. 18:51 [No. 200]

    Hohó, egyesek itt poéngyilkosok. Vitázgattok itt De Gearól, miközben semmi értelme ... bizonygatjátok a hibáit, meg a nem hibáit. Hibázott is, védett is, semmi extra.
    De:
    1. Ne felejtsük el, hogy annyit pihent, amennyit nem kellett volna. Nincs jól a szeme sem, s láthatóan a Pool erre alapozott, nem véletlenül álltak ott a legnagyobb marhák a púlból előtte. Az első gólnál előtte állt a fél nézőtér, és? Azt neki el kellett volna ütni, tetszik nem tetszik. Viszont ha Fergie élet halál meccset akart volna, nem is kezd David.

    2. A mai mottó az volt szerintem: vagy tovább megyünk vagy kiesünk. Nincs de! Én őszintén szólva az ikszet tartottam a legrosszabbnak. Nem olyan marha nagy baj hogy kiestünk, jó lett volna az FA kupa, de most már legalább tudjuk hogy a bajnokságban akar tisztesen szerepelni az öreg.

    3. Szerintem a lehetőségekhez képest nem is volt rossz a csapat, egyszerűen már nem volt jobb kezdő. Lehet megint jönni azzal hogy szűk a keret ... a francokat. Igaz szűkebb mint kéne, de csak azért mert mostanában ráálltunk arra hogy széria számban állítsunk elő sérült játékost. Erről nem tehet senki, ez balszerencse.

    4. Annyit hiányoltam ma mégis a meccsből, hogy nagyon vártam Pogbát és Keane-t! Plusz Berbatovot előbb. El tudtam volna képzelni hogy a francia Scholes helyére ugrik be, aztán játszunk tovább.

    Egyébként így a végén, visszakanyarodva a kapusra. Most Linde a jobb, de Davidról még CR is azt nyilatkozta, mindenfajta elvárás nélkül, semmi nyalás, hogy ma még Iker a világ legjobb kapusa, holnap már De Gea! Ez egy kupameccs volt, ahol nem az első számú kapusunk védett. Kész. Ma Linde az első, holnap De Gea, aztán megint fordulhat a kocka. Kapus poszt miatt nincs okunk sírni. Örülök hogy nem lett ebből plusz egy meccs. Ja, és Park szerintem nagy gólt lőtt. Ti hogy vélitek? Tipikus érkezés volt egy jó lasztira, s az intelligenciát tükrözi, hogy bevágta a rövidre. Tudta hogy Reina a másik irányra mozdulna amúgy is .. s a pillanat töredéke alatt már nem fog visszaérni. Tarcsisan is szép gólt hoztak össze.

    Válasz erre
  • kovacstomi - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 19:07 [No. 201]

    @DBrown: Ne haragudj, de te egy rossz vicc vagy, közlöd, h a legenda Giggs-nél jobb lett volna, a még 0 PL meccses Pogba, erre nem mondok semmit, mert nem ér az egész annyit, h felidegesítsem magam ezen. A másik ha nincs Giggs mert lehozod ki passzolja oda a labdát az általad hiányolt Hernandeznek vagy Berbatovnak??

    @RobinGood: Igen, csak emlékszem, h aztán Foster is meg Kuszczak is mennyit védett Edwin mellett, max akkor, ha a holland sérült séült volt. De Gea-nak most kurvára kell a bizalom, kurvára kell az, h bízzon magában, elhiggye magáról, h igen is képes arra, h a Manchester United előszámú kapusa legyen, ehhez pedig meccsek kellenek, sok-sok meccs, amin, nem feltétlen kell gól nélkül végezni, de nyerjünk, aztán meccs után másnap a kapusedzők, Saf megteszik a dolgukat! Én tartom azon véleményem és meglátásom, h De Gea sokkal jobb lesz mint Linde valaha is, de ehhez kell idő, türelem, és a legfontosabb a spanyol részéről kibaszott alázatos munka, munka, munka + kitartás!

    Válasz erre
  • Lujzalona - http://alapvonal.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 19:20 [No. 202]

    Vki meg tudná mondani, hogy SAF alatt milyen a mérlegünk a Pool ellen (minden sorozatot figyelembe véve)? Óriási lenne, köszi!

    Válasz erre
  • DominicT  2012. 01. 28. 19:24 [No. 203]

    értem én h fiatal de gea, meg tanulnia kell, de könyörgöm egy EL győztes kapusról beszélünk aki még nyert U17es és U21es EB-t továbbá U21 VB ezüst.... könyörgöm, itt nem tudott elég tapasztalatot gyűjteni, eleget tanulni? az vmi PL speciális dolog, hogy ha az alapvonalon saját játékosról megy ki a labda akkor az a csúnya ellenfél szögletet rúg??? mire alapozzátok itt oly sokan h ebből a gyerekből isten lesz? ez számomra rejtély...

    Válasz erre
  • tocokpocok  2012. 01. 28. 19:46 [No. 204]

    @chiedis: én nem úgy értettem, h hagytuk megveretni magunkat, h azt szándékosan tettük. egyszerűen a pontatlanságok, a határozatlanság az amit okolok, és ezt magunknak köszönhetjük, holott érzésem szerint jobbak voltunk, mint a Pool. én nem szűrök összeesküvés elméleteket, csak sajnálkozom, h így játszottunk, és hagytuk, h ez bekövetkezzen, és Fergie is csak tétlen szemlélője volt az egésznek bízván benne, h majd Giggs megoldja. nem így lett. ez a baj. :( Kuytről az a véleményem továbbra is, h egy átlagos futballista (mint mondtam, a senki az egy túlzás volt részemről, h legyen éle a mondandómnak, plusz még düh is dolgozott bennem). de mindenkinek megvan a maga álláspontja. gondolom, ezért szeretnéd őt a csapatodban látni.

    Válasz erre
  • Lujzalona - http://alapvonal.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 19:48 [No. 205]

    allthelistsyouneed.blogspot.com/2011/03/liverpool-v-manchester-united-match.html - oké, kiszámoltam (és az összmérlegben kilenc győzelemmel több van nekünk:D)

    A Premier League bevezetése óta 23--8--15 a mérlegünk (MU-győzelem--iksz--Liverpool-siker), előtte pedig 4--6--4, szóval 27--14--19 a Fergie-mérleg a Pool ellenében.

    (Ez főleg az 1992-től 99-ig tartó időszak dominanciája, vagyis a 10--5--2 miatt alakult ki, 2000 óta - a mai meccset is beleszámolva - 13--3--13, tehát abszolút egál.)

    Válasz erre
  • sutemenyvadasz  2012. 01. 28. 19:48 [No. 206]

    @Lujzalona: 25 győzelem, 13 döntetlen, 19 vereség a maival is együtt.

    Válasz erre
  • Lujzalona - http://alapvonal.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 19:57 [No. 207]

    @sutemenyvadasz: nem hiszem, hogy tévedtem volna, de mindegy

    Válasz erre
  • Lujzalona - http://alapvonal.blog.nepsport.hu/  2012. 01. 28. 19:58 [No. 208]

    @sutemenyvadasz: Azért köszi!

    Válasz erre
  • RobinGood  2012. 01. 28. 20:27 [No. 209]

    @kovacstomi: Alapvetően nincs közöttünk vita DeGeat illetően, de azt hiszem, hogy vannak olyan meccsek, ahol nem engedhetjük meg azt a luxust, hogy DeGea önbizalmát építsük. Lindegaard már nyilván kevesebbet fog fejlődni, hiszen több mint 7 évvel idősebb DeGeanál. Viszont minél több tapasztalatot szerez a United kapusaként annál magabiztosabb lesz (valószínűleg a személyisége is stabilabb, magabiztosabb) Ez a korral el tud tűnni. Ezért mondom, hogy szerintem jelenleg inkább Lindegaard az első számú kapusunk, bár nem ezzel a szándékkal igazolta SAF DeGeat.
    @ManUtdpower88: Igazad is van. Park góljáról is beszélni kellene, mert Rafael a gól előtt (és egyébként a meccsen is) megint hozta azt amiért én kedvelem. Megalkuvást nem ismerve ment a labdáért és meg is lett az eredménye a beadás előtt nagyon okosan megnézte hova tegye, kinek lesz jó és meg is csinálta. Szép gól volt.

    Válasz erre
  • Dzseki  2012. 01. 28. 21:14 [No. 210]

    ezt a büdös kis cigány @DBrown: -t bannoljátok má, elképesztő hogy ugat a kis citys patkány, qvára levágós, hogy semmi köze az MU-hoz a gyereknek csak itt trollkodik

    Válasz erre
  • Patrik  2012. 01. 28. 21:17 [No. 211]

    @DBrown: téged agyon kéne verni egy szeneslapáttal

    Válasz erre
  • chiedis  2012. 01. 28. 21:39 [No. 212]

    @RobinGood: el kéne olvasni a gondolatokat, értelmezni. ez itt a baj, lehet nem lenne who are ya meg arrogants, meg mi vagyunk a best. nem a vereség gyűjti a trollokat, hanem azok a dolgok, amiket néha itt csinál egy két cikk erejéig a hézigazda. na meg a másik mágnes, h nem olvas senki semmit, nem hogy értékel, elgondolkozik :)

    Válasz erre
  • chiedis  2012. 01. 28. 21:40 [No. 213]

    @tocokpocok: okés. Kuyt szerintem remek játékos, nagyon alulértékelt. köszi h elolvastuk egymás meglátásait, előrelépés az előző hsz-emhez képest :)

    Válasz erre
  • sutemenyvadasz  2012. 01. 29. 0:28 [No. 214]

    @Lujzalona: Én számolhattam el valamit.

    Válasz erre
  • danNN  2012. 01. 29. 0:41 [No. 215]

    Én még mindig ezen a downingot a kukás videója miatt igazolták dolgon röhögök. Vannak gondok a poolnál ha jutyúb kompillésön videók alapján igazolnak, bár mostmár értem Carollt. Az övé biztos faszán volt megvágva.

    Válasz erre
  • csakaMU  2012. 01. 29. 0:42 [No. 216]

    @weqer: micsoda minőségi élménybeszámoló, le a kalappal, nem is csodálom hogy beengedtek, gondolom oda minden tulok vadmarha bemehet. Alja nép. Örüljetek a kis csicska kupáknak(persze még egyet se nyertetek :D) mi meg nyerjük közben a bajnokságokat. De tökmindegy ha semmit se nyerünk, még akkor is ezerszer meg egyszer többet ér a MU az anfailedi ganajtúróknál. Alig várom a február 11et.

    Válasz erre
  • godlikezaza  2012. 01. 29. 0:43 [No. 217]

    Na megnéztem ezt a csodás meccset. De Gea-s kommentemhez tartom magam továbbra is.
    RobinGood-nak üzenem, hogy az én meglátásom szerint a 90 percet tekintve sem volt szar. A labdaeladását a tizenhatoson belül lehetne megemlíteni, meg amikor kiejtette a labdát egy veszélytelen helyzetben, ellenben a védéseivel, nálam ezeket kompenzálta. én 10ből egy olyan 6 körülit adnék neki.

    Giggs sem volt bűn rossz, ahogy ezt valaki írta. Nem nyújtott semmi extrát ennyi.
    A meccs Evrán ment el ez nem kérdés. A többiek aránylag jók voltak, a meccs összképe alapján nem reális a vereség, de a győzelmünk se lett volna az. Viszont nekem személy szerint tetszett a derbi, csak kevés helyzet volt.

    Válasz erre
  • godlikezaza  2012. 01. 29. 1:00 [No. 218]

    Evrával kapcsolatban egy apróság. Akit érdekel, nézze vissza a United-Barca Bl döntők első góljait. Eto'o a bal oldalon kapta a lasztit, és cselezte be magát, majd lőtte a gólt, Evra meg kocogott utána->sehol nem volt.
    Pedro a gólja előtt berobogott a bal oldalunkra, Evra középen kóválygott->sehol nem volt.

    Nem mondom, hogy monnyon le, mert jó, csak elég sokszor elfelejti, hogy hol a helye.

    Válasz erre
  • RobinGood  2012. 01. 29. 8:29 [No. 219]

    @godlikezaza: OK értem. Szerinted DeGea rendben volt, valóban megbízható kapus módjára nézte, ahogy a második gól után a kapufához ívelt labdát Caroll ráfejeli. Köze nem volt ahhoz a helyzethez sem, mert még egy ilyen beívelésre sem mozdul ki. Persze azt is lehetne Evans nyakába varrni.
    Szerintem szar volt,. Kb augusztus 7-i teljesítmény. szóval 10/4.

    Válasz erre
  • ManUtdpower88 - http://#eeaa6a1baf804ef990b562d9fdbd7361/  2012. 01. 29. 10:01 [No. 220]

    @RobinGood: Szerintem felesleges már De Gea-val foglalkozni. A kedves szerkesztőnek had legyen személyes kedvence, attól még ha rajta mennek el meccsek most, akkor is megbocsájthatatlan. Viszont tényleg rohadt sok pénzt dobtak ki érte ahhoz, hogy ne legyen belőle semmi. Az a gond, hogy ez nem az a szezon (lett volna), amikor van idő arra hogy nézegessük mit is tud ez a spanyol kolbász, hanem kurvára hiányoztak néha a nagy védések. Tegnap Lindének kellett volna kezdenie, viszont annak nem örültünk volna túlzottan, hogy ha a bajnokságban David miatt lóg meg 5-6 pontra a Shitty. Szóval szerintem még jobb is hogy tegnap kapott sanszot és nem egy bajnokin.

    De gondolj bele, milyen érzés lehet neki úgy védeni, hogy tudja hogy nem tud kimozdulni? Tegnap bekapta a gólt, s erre Fergie hogy reagált? Elküldte Lindét bemelegíteni. Ezt látta a spanyol is. Mit érezhet ilyenkor? Jó, tudom, mi szurkolók vagyunk, s egy poszton a lehető legjobb embert akarjuk látni, de ez már a múlt, tegnap nem úgy alakult. Ha megfigyeled, megfigyelitek, egyre többet mondjuk erre a szezonra, hogy nem úgy alakult. Páran felvetették itt, hogy mért nem Pogba Giggs helyett? Ez tényleg vicc lett volna ... :) Az már annál valósabb viszont, hogy be lehetett volna hozni a fiatalt, de csak kb 70. perc környékén. Fergie kicsit elszámolgatta magát, de ha megnézitek, megint nem volt olyan ideges ... és ezzel nem azt mondom hogy leszarta az FA kupát, csak nem hatotta meg különösen. Most ebből az következik hogy PL-t akar nyerni? Lehet! Ugye a bajnokság a lényeg, ez így szokott lenni. S amúgy belegondolva, a vereség írható még a hiányzók számlájára is ... a Poolnál írták hiányzott 3 ember ... nekünk kb annyi volt egészséges :) Persze nem kicsinyítem a sikerüket, mert fej fej mellett haladva, ők lőttek egyel több gólt. Én azt mondom nem volt tegnap rossz a MU, de ettől nem lehetett jobban kezelni a sérültek hiányát.

    Válasz erre
  • MU_Hypnotic  2012. 01. 29. 11:36 [No. 221]

    Írják páran, hogy szedjen fel némi izmot. Szerintem valamelyest már hízott a srác, viszont a véleményem, hogy ilyen mértékű kardio edzés amiket ezek a játékosok végeznek a tréningeken nagy mértékben lassítja az izom növekedést. Amennyit ezek futkároznak, edzenek a napi kaja adag simán le van mozogva és hiába megy el kondizgatni szegény gyerek alig hízik, pláne ha még nehezen hízó is akkor duplán tré.

    Válasz erre
  • Unitedfan  2012. 01. 29. 12:56 [No. 222]

    Van olyan, aki nézi a Feyenoord - Ajax meccset ? Csak mert Eriksen lőtt egy szép gólt :) Szívesen elnézném a középpályán Carrick vagy Clev mellett :)

    Válasz erre
  • goldstein1984  2012. 01. 29. 16:28 [No. 223]
    Válasz erre
  • Joly  2012. 01. 29. 17:12 [No. 224]
    Válasz erre
  • RobinGood  2012. 01. 29. 19:30 [No. 225]

    @ManUtdpower88: DeGea tehetséges és biztosan kiváló kapus lesz belőle. Abban sajnos nem vagyok biztos, hogy nálunk vagy egyáltalán Angliában. Fiatal még. Ha van benne elég alázat, kitartás, türelem és önbecsülés akkor érdemes vele dolgozni, ha nincs akkor Fergie szerintem rövid úton megszabadul tőle. Azt hiszem, hogy a pszichológiához (is) elég jól ért az öreg.
    Schmeichel-t mindannyian az egyik legjobb kapusnak tartjuk szerintem, pedig rengeteg nevetséges lepkéje és elnézett labdája volt. Viszont mellette voltak olyan meccsei amiket lényegében egymaga nyert meg a Unitednek, ha mással nem sokszor a tekintélyével védett.
    Van der Saar talán stabilabb volt nála, de ő is hibázott.
    Szóval szerintem nem szabad leírni DeGea-t, de pusztán a remények miatt a fölött sem szabad szemet hunyni, hogy tegnap kritikán aluli volt.

    Válasz erre
  • FREWDER  2012. 01. 30. 1:26 [No. 226]

    @DBrown: de büdös kis cidis patkány!!!!!! a jó szájbakúrt tetves büdös kurva anyádat!

    Válasz erre
  • álmos  2012. 01. 30. 10:31 [No. 227]

    @polyszi: [No. 139] magyarázzátok már el ennek a szerencsétlennek a lesszabályt! különös tekintettel a kirúgás utáni szituációkra. legalább annyi feltűnt neki, hogy mást nem zavar a "les".

    Válasz erre

Szólj hozzá te is

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.






Az IP címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.